اس ام اس خنده دار
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
اس ام اس خنده دار
12 تير 1393برچسب:, ساعت 17:33 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی .

ای بهار بوسه در بزم بلور ، چشم بد از چشم زیبای تو دور .

آدم ها لالت می کنند
بعد هی می پرسند چرا حرف نمی زنی
این خنده دار ترین نمایشنامه ی دنیاست …

کاغذتم ، احساست رو روم بنویس ، عصبانیتت رو روی من خط خطی کن ، حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی ، فقط دورم ننداز

به آسمان نگاه کن ، دوست داری کدام ستاره مال تو باشه ؟ به اونی که کم نورتره قانع باش ، چون ستاره پرنور مال همست .

می خواستم برایت هدیه ای بفرستم ، نسیم گفت مرا بفرست تا موهایش را نوازش کنم ، باران گفت مرا بفرست تا صورتش را بشویم و اشک هایش را پاک کنم ، ناگهان قلبم گفت مرا بفرست تا دوستش داشته باشم و تو همه وجودم شدی .

اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم ، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم ؟

فاصله عشق های معمولی را از بین می برد و عشق های بزرگ را شدت می بخشد ، مانند باد که شمع را خاموش می کند و آتش را شعله ور می سازد ، پس بیا فاصله ها را کم کنیم ، از غم عشقمون کم کنیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد